van yosemite naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu van yosemite naar Las Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

van yosemite naar Las Vegas

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

10 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Na een paar dagen "internetloos" te zijn geweest hier weer een reisverslag met veel foto 's. Sinds een paar dagen neem ik foto's met mijn tablet en is het mogelijk om de foto's te plaatsen. Tot nu toe zijn de indrukken geweldig. De reis van stockton naar Yosemite verliep rustig maar met veel bochten die omhoog en omlaag gingen. En niet zoals we gewend zijn in Europa...pfff. Omdat we 2 dagen in Yosemite verbleven konden we op de dag van aankomst s avonds Mariposa bezoeken. Mariposa is een typisch Amerikaans dorpje dat we kennen van Amerikaanse films. Het is zowieso alsof we elke dag in "onze eigen" speelfilm lopen. De volgende dag naar Yosemite NP, wat we hier gezien hebben overtreft al je verwachtingen:schitterend!!! Kijk maar eens naar de foto's. Ik hoop dat jullie een indruk krijgen. Van Yosemite zijn we gereden naar Seqoia NP, ook hiervan voeg ik de foto's toe. Van Seqoia zijn we naar Barstow gereden. Vlakbij de KOA camping ligt een plaatsje Calico, dit is een "gost town". Calico is een dorp waar ze 150 jaar geleden goud en zilver uit de rotsen " naar boven haalden. Dit plaatsje hebben ze in de oorspronkelijke staat hersteld, hier heb je het idee dat je een western film binnenloopt. Terwijl ik dit typ lopen de tranen over mijn wangen, het is echt een droom vakantie: mooi man! Als ons vader dit leest lopen ook bij hem de tranen over zijn wangen: wedden! Vanmorgen lekker rustig ontbeten, d
gewassen en "op naar Las Vegas". Na 3 uur aangekomen in Las Vegas, waar ik nu op camping Circus Circus dit verslag aan het maken ben. Petty is zwemmen met de jongens, zwembad ligt op 50 meter van onze staanplaats. De campings in Amerika zijn heel anders dan we in Europa gewend zijn, helemaal ingericht op gasten die maar 1 of 2 dagen blijven. En met een vermogen waar je bang van wordt, 30 tot 50 ampere is standaard, op de campings waar we normaal verblijven is 16 ampere heeeel veel...... En dan hebben alle Amerikanen achter de camper ook nog een auto "hangen", en Geen " suzuki alto". Tot slot nog even over de temperatuur hier... In New York was het elke dag zo'n 30* alleen bewolkt, in San Francisco ook, alleen op de "golden gate bridge" 10*,wat een verschil op zo'n kleine afstand..... Sinds een paar dagen is het tussen de 35 en 40 graden, echt heet dus. En ook wij hebben, net als elke Amerikaan de airco aan. Groeten uit Las Vegas!!!!! Hicham,Jacqueline, we nemen aan dat Farah nog geen broertje heeft. Jacqueline, sterkte de komende dagen. Je mag wachten tot we terug zijn hoor..... Iedereen de hartelijke groeten van ons 4en.

• 11 Juli 2013 - 07:14

Mer:

Keimooi verslag jongens.....geniet van jullie droomreis.......xxxx

• 11 Juli 2013 - 09:00

Jacqueline:

Nu 3e poging om weer te reageren, eerst per ongeluk alle tekst verwijderd en toen batterij van IPad leeg, nu dan maar via mijn mobiel......komt die....

Hey Amerikaanse Smitjes!

Geweldig om te horen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben daar, kan me ook niet anders voorstellen hoor in zo een land. Deze reis zullen jullie nooit meer vergeten.
    Super ook om de foto's te bekijken, jammer dat we niet alles kunnen zien maar dat komt wel goed!
    Dat word zeker geen vakantie naar Spanje meer ;)
    Farah heeft helaas nog geen broertje erbij, we wachten en wachten maar onze Mo laat ons lekker afwachten vol spanning pfff...
    Nogmaals geniet er lekker van en wel aan ons denken als jullie miljonairs worden in Las Vegas hé en wel terugkomen daar niet blijven he ;)-

Groetjes Hicham, Jacqueline & Farah.

• 11 Juli 2013 - 12:17

Miriam Smits:

Wauw, wat hebben jullie al veel mee gemaakt! Geweldig!! Geniet ervan! Het is jullie gegund :)

• 11 Juli 2013 - 19:41

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoi allemaal,
    Je hoort de verhalen van andere...........maar nu zie je het allemaal met je eigen ogen, en zo te horen is het helemaal geweldig. En dan ben je er nog niet want jullie hebben nog een hele trip te gaan. Hou ons op de hoogte. Groetjes uit Den Bosch
    De Smitjes

• 11 Juli 2013 - 20:43

Chantal:

Hoi allemaal,

Mooi dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. Hahhaha wat een emotionele familie trouwens. Maar ehhhhh waar zijn die foto's ? Ik heb alleen foto's van New York en San Francisco gezien...... Ben benieuwd naar die foto's van het uitzicht die jou aan het janken kregen, Peter ;-)
    Nog heel veel plezier! xx
    Bas, Chantal, Jade Sophie en Chloé Elise.

• 12 Juli 2013 - 08:53

BAK :

Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt! Geniet van de warmte, de natuur en niet te vergeten Taco Bell - mmmmmm Taco Supreme! En hebben jullie al ontbeten bij Denny's? Veel plezier en de hartelijke groetjes van BAK Tilburg (de vrijdag club - vandaag helaas zonder onze Peter)