"De kogel is door de kerk" - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van P Smits - WaarBenJij.nu "De kogel is door de kerk" - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van P Smits - WaarBenJij.nu

"De kogel is door de kerk"

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg P

12 September 2014 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Op 22 juli volgend jaar gaan we weer naar Amerika.
We zijn bij jan doets geweest en hebben onze vakantie weer geboekt voor volgend jaar.
We vliegen op Las Vegas, Nevada hier blijven we 4 dagen en de 4e dag halen we de camper op en gaan we rondtrekken met de camper door het westen van Amerika. Via oa Zion NP, Arches NP, monument Valley, Antilope canyon, moab NP, Salt Lake city naar Yellowstone NP. om daarna via Riverton en Cheyenne in Denver te stoppen. In Denver leveren we de camper weer in, overnachten we en vliegen de volgende dag door naar Florida. In Florida bezoeken we Orlando en Miami. om daarna op 17 augustus weer terug te zijn in Amsterdam.

• 12 September 2014 - 17:44

Jacqueline:

Helemaal super voor jullie! Het is nog ver weg maar je hebt nu al wel iets om je op te verheugen!
    Ben nu al nieuwsgierig naar jullie reisverhalen.......

Wel beetje jammer he dat jullie weg gaan op mijn 30e verjaardag ;)- Grapje hoor!!! Lekker genieten!!!

Xjes Jacqueline

• 13 September 2014 - 01:10