van San Diego naar Malibu in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu van San Diego naar Malibu in Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

van San Diego naar Malibu in Los Angeles

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

21 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Van San Diego naar Malibu.Als je van Arizona, California in rijd merk je hoe groot het verschil is tussen deze 2 staten. Arizona, droog en veel woestijnen, zelfs door een woestijn gereden die precies zo is als in het midden oosten: alleen maar zand, zand en nog meer zand. Hier wil je echt niet stil komen staan met je camper...Dus, ondanks de hoge temperaturen toch de airco maar af en de ramen open: beter voorkomen dan genezen. Maar we vinden het allemaal geweldig mooi en het spreekt tot je verbeelding. En dan California, hier zijn we zo'n 2 weken geleden begonnen met de camper te trekken. We zijn begonnen in San Francisco, dat zo'n 800 km noordelijker ligt, we hebben dus een mooie "lus" gemaakt. De eerste stop die we hier maken is in Malibu, de camping ligt vlakbij het strandhuis waar two and a half men is opgenomen met Charlie Sheen. Verder is er niet heel veel te doen, maar wel een prachtig gezicht vanaf de staanplaats kijken we over de oceaan: prachtig gewoon. De kolibries vliegen op een meter afstand van je naar de bloemen. Even later vliegen de pelikanen over je heen....mooi toch. Vanmorgen hebben we de camper ingeleverd en de huurwagen oogehaald. Een mooie en ruime Nissan Rogue. We hebben de koffers in de hotel kamer gezet en zijn naar beverly hills gereden. Over sunset boulevard gereden en op de heuvels de letters "hollywood" gezien. Tim zag het eerst, ik krijg er kippevel van zei hij. Wij ook, mooi als je dat voor het eerst zelf ziet. Morgen gaan we naar Universal studios, ben benieuwd. Groeten, smitjes usa

• 22 Juli 2013 - 17:05

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hallo allemaal,

Pa Smits zit hier en hij wil even zeggen.
    Dat hij het leuk vond dat hij alle verhalen bij ons heeft kunnen lezen, maar hij is weer blijer als jullie allemaal terug zijn. Tot woensdag groetjes (O)pa

Jonge jonge wat een reis, geweldig. Je had wel beter een filmpje van pelikanen kunnen sturen want die kolibrie is moeilijk te vinden. Hahahahhahaha
    Wel leuk hoor.
    We horen snel van elkaar.

Gr de Smitjes

• 22 Juli 2013 - 19:12

De Stakies:

Ha Smitjes, net alle reisverslagen gelezen. Helemaal super, wat een belevenis. Het lijkt net of we erbij zijn. Hier ga je nog heeeeel lang op teren. Tot overmorgen. Xxxx Marieke