Van de "desert" in Arizona naar San Diego CA - Reisverslag uit Salome, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu Van de "desert" in Arizona naar San Diego CA - Reisverslag uit Salome, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

Van de "desert" in Arizona naar San Diego CA

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg P

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Salome

Na een lange rit door de "desert" in Arizona gisterenmorgen aangekomen in Salome..Salome? Ja Salome, wij hadden er ook nog nooit van gehoord. Maar het ligt voor ons mooi op de route, dus komt goed uit. Toen ik me meldde bij de receptie lagen de reserveringspapieren met de naam Smits erop al klaar....Op een terrein zo groot als 3 voetbalvelden stonden de andere 2 gasten....Gelukkig arriveerden er na ons nog 2 campers zodat het terrein een "stuk voller leek". De eigenaresse, die de camping alleen runde was een super aardige vrouw. Dat maakte veel goed. En we hadden het zwembad helemaal voor onszelf, das best lekker: een prive zwembad. En dat alles bij een temperatuur van 42 graden. Toen het ook nog ging regenen, onweren en je de zon nog zag schijnen was onze verbazing compleet. Na het eten, dat onze geweldige kok klaargemaakt had, klaarde het snel weer op en was het weer "gewoon" 40 graden. Toen Petty s avonds met Rick buiten zat, hoorden ze in de verte de coyotes huilen. Als je dan bedenkt dat we op een veld stonden met de naam Jesse James dan is het plaatje wel compleet. En toen slapen met de airco "vol aan" . We sliepen zo...De volgende morgen, zoals vele hiervoor om 6.30uur uit bed! wassen, eten, elektra kabel los, waterslang afkoppelen en "on the road again". Het liedjevan Willy Nelson heeft vanaf nu een speciale betekenis voor ons. Na een rit door wederom vele verschillende lanschappen, kwamen we rond 14.00uur aan in San Diego. Wat is Amerika mooi, net een film.

• 17 Juli 2013 - 06:53

Marilyn:

Kippevel...... Zo mooi omschreven...we genieten gewoon met jullie mee....xxx

• 17 Juli 2013 - 10:26

Jacqueline:

Hoi Smitjes,

Wat een super verhalen! Ik denk dat jullie na de vakantie ook een maand nodig hebben om alles ook te verwerken van wat je allemaal wel hebt meegemaakt. Wat een super ervaring met je gezinnetje, geweldig!
    Hier alles goed, onze kleine Liyam doet het zo super goed, een heel tevreden ventje!
    Hij is vandaag alweer 6 dagen oud, het gaat nu al zo snel. Het lijkt net alsof hij er altijd al is geweest. Hij lijkt precies op Farah uiterlijk en karakter toen Farah zo klein was, ongelooflijk! We zijn allemaal weer verliefd!!!

Geniet ervan Smitjes!!

Kusjes van ons allemaal!

• 17 Juli 2013 - 10:53

D'n Denis:

Hay John Wayne, his house wife and the kids,

Ja we komen allemaal in de Amerikaanse sferen, de films die we kennen komen beeldje voor beeldje terug in je verhalen. Dan leven wij toch in KK landje, wat zal dat tegenvallen als je ooit weer terug komt naar Nederland. Ik zeg ooit want als ik jullie enthousiaste verhalen lees dan..................

De foto's ontbreken bij de laatste verslagen, die kijken we later wel.

Nog veul plezier, blijf schrijven, maar denk er aan onze ouwe St Jan, de Mert, ons theatertje, de bosche broek, de binnendieze en ons Korenbrugstraatje is ook mooi, dus ge valt nie in een gat.

Groetjes,

Jacco Denis

• 17 Juli 2013 - 16:33

Ron Leunissen:

Hee Smitjes,

Wat een verhalen. Mooi geschreven weer, maar dit jou ook op het lijf geschreven John Wayne. Volgens mij als je weer aan het werk bent heb je 1 week nodig om al jullie ervaringen met ons te delen.
    Geniet ervan. Hier is alles ok. Goed weer en voor mij 1 dag werken en dan ook vakantie.

Groetjes,

Ronaldo

• 18 Juli 2013 - 21:52

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoedie die Amerikaanse Smitjes, we lezen allemaal dat het zo mooi is wat jullie meemaken dat we benieuwd zijn naar de 'langere verhalen'die jullie ons te vertellen hebben. Wij zorgen dan wel voor een kampvuurtje zodat we sfeer kunnen proeven die bij de mooie verhalen passen. Gr van de bossche smitjes en nog heeeeeel veeeeel plezier.