Van Las Vegas naar Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Grand Canyon - Reisverslag uit Grand Canyon, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Grand Canyon

Door: Petty

Blijf op de hoogte en volg P

17 Juli 2013 | Verenigde Staten, Grand Canyon

Vanuit het geweldige, bruisende Las Vegas op weg naar de KOA camping Circle Pines bij het plaatsje Williams. Onderweg komen we verschillende landschappen tegen, woestijn en een stuk verderop is het ineens begroeid? Zo zie je helemaal niets en opeens staat er een groepje huizen met een benzinestation met daarin een klein winkeltje en stoplichten op een kruising van de weg? Dan weer een hele tijd niets met alleen een dubbele weg die alsmaar rechtdoor gaat, heel apart!
De volgende dag moeten we ongeveer nog een uur rijden vanaf onze camping naar de Grand Canyon, via de I 64. Daar aangekomen kun je met een shuttlebus naar verschillende locaties in het park.
Wat je daar te zien krijgt moet je echt met eigen ogen zien, zo onbeschrijflijk mooi, ongelooflijk...........we waren allemaal diep onder de indruk!!
Op de terugweg zijn we nog naar het stadje Williams gegaan want daar loopt nog een stuk weg van de oude Route 66 en inderdaad als je daar loopt lijkt het net of de tijd stil is blijven staan. Helemaal nog in de oude stijl van de jaren 40, 50 en 60, helemaal geweldig.
Er liepen zelfs ook nog Amish mensen, toch apart om te zien.
Dus al met al een vermoeiende dag maar zeer zeker de moeite waard!
Nu zijn we op weg naar een overnachtingscamping in Salome (40 graden) en dan morgen vanuit hier naar San Diego, op naar het volgende..........
Lieve groetjes van Petty en natuurlijk Peter, Rick enTim

• 17 Juli 2013 - 11:17

Familie Danckaert:

Leuk om te lezen dat jullie zo genieten! Weer veel plezier gewenst, groetjes