unne dag langer in Veeges - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu unne dag langer in Veeges - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

unne dag langer in Veeges

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

12 Juli 2013 | Verenigde Staten, Las Vegas

Omdat we niet uitgekeken raken en onze mond van verbazing en verwondering niet dicht krijgen, hebben we nog een extra dag vastgeplakt aan Las Vegas. Dus morgen nog een dagje aan de strip, gokken, shoppen, foto 's maken: de jongens en wij ook genieten van deze stad "midden in de woestijn". Wat een ongelooflijke "gecreerde wereld" is dit. New York, Parijs, Venetie, Egypte, alles maken ze hier na...? Je loopt in een casino, airco aan en een prachtige blauwe hemel?? Je kijkt je ogen uit. Vrouwen van 80 die uren, dagen tussen de gokkasten verblijven...voor ons niet te begrijpen maar heel apart en toch fascinerend.
Jongelui, voor nu goedenacht, tis alweer 2uur geweest (heel de familie ligt allang weer op 1 oor) en tot over een paar dagen vanuit Grand Canyon.

• 12 Juli 2013 - 15:02

Familie Danckaert:

Ha Peter, Petty, Rick en Tim,
    Gelukkig vanmorgen je broer en schoonzus gezien in de Jumbo en toen hoorden we van jullie site! Heel leuk om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben!!
    Nu blijven we jullie gezellig volgen, nog heel veel plezier, jij kunt echt leuk schrijven Peter,
    Heel veel groetjes

• 15 Juli 2013 - 16:45

D'n Denis:

He Smitjes en lieve Pat, wat een belevenis zoals al vele hebben gezegd. Volgens mij is half Denbosch aangehaakt op jullie reis. Mooi man. Zelfs mijn vader volgt jullie reis. Hee maat ge hebt je roeping gemist kei leuk die verslagen en da met 9 klassen lagere school. Blijf vooral genieten, leg zoveel mogelijk vast en hou ons op de hoogte.

Veul plezier.

Groetjes Jacco

• 16 Juli 2013 - 14:05

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hallo familie,
    We beginnen jullie nu wel te missen en we hebben nu ook niets meer in het verslag kunnen lezen. We hebben wel de app. jes ontvangen. Was heel lekker midden in de nacht. Hahahhaha
    Ik hoop dat we weer snel wat van jullie horen.

En die foto's waar jij het over had, zijn niet te zien voor ons. Jammer!!!!
    Dan wachten we maar tot dat jullie thuis zijn.

Onze Serena heeft haar week in Terschelling er ook bijna op zitten........gelukkig dat we ze weer kunnen ophalen. Bahbah dat is niks als ze weg zijn. Ze heeft nu ook gezien dat niet alles zo van zelfsprekend is en dat het zonder vader en moeder toch anders is.

We horen nog van jullie.
    Gr de Smitjes

• 16 Juli 2013 - 14:13

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoi....................

We hebben de foto's nu wel binnen gehad. Hahahahha
    Kei mooi.
    Gr Trudy