Met de camper op weg - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu Met de camper op weg - Reisverslag uit Stockton, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

Met de camper op weg

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

06 Juli 2013 | Verenigde Staten, Stockton

Na een paar gezellige maar drukke dagen in San Francisco, waar we Alcatraz bezocht hebben en tijdens de 4th of July pier 39 en fishermanswarf beleeft hebben hebben we vandaag de camper opgehaald. Na het bezoek aan Alcatraz, waar we gezien hebben waar Al Capone gevangen heeft gezeten hebben we op pier 39 "Den Bosch vol muziek" beleeft. Het is een vrije dag voor veel Amerikanen en gezellig druk op de pier. Lijkt op Scheveningen. Kei gezellig met muziek, lekker shoppen, eten en s avonds vuurwerk. Vanmorgen zijn we bij het hotel opgehaald en naar de camperverhuurder gebracht. Hier hebben we uitleg gekregen en zijn daarna op pad gegaan naar KOA camping in Stockton. Dan voel je je echt rijk, een camper onder je kont waar alles" op en aan" zit. Mooi man! Airco, grote koelkast, vriezer, koud en warm water etc. Na boodschappen gedaan te hebben ($90,00 voor een volle kar), zit ik nu heerlijk aan n blik bier. Morgen naar Yosemite park, waar de 2 dagen staan en op ons gemak het park kunnen bezoeken. Tot zover de smitjes op reis. Groeten van ons aan iedereen. p.s. Jacqueline, Hicham, is Keesje nog niet geboren??

• 06 Juli 2013 - 07:59

Jacqueline Vehlow:

Hoi Smitjes!!

Wat hebben jullie een geweldige vakantie joh, ben gewoon een beetje jaloers hihi!!
    Zo te lezen genieten jullie er volop van en al zoveel gedaan in een week tijd, kun je nagaan wat jullie allemaal nog meer gaan beleven. Wij vinden het super leuk om op deze manier het toch stiekem een beetje mee kunnen beleven! Wij zitten ook vol spanning te wachten op onze kleine kees-Mohammed hahaha maar hij zit denk ik nog goed. Farah roept wel al de hele tijd naar me buik ' baby kom je nou? ' wel zielig want duurt nu echt te lang voor haar maar ja komt goed! Wij wensen jullie heel veel plezier en lezen lekker elke dag mee. Zodra Kees-Mohammed zich meld horen jullie het gelijk!!!

Kusjes van Jacqueline, Hicham, Farah en Kees-Mohammed.

• 06 Juli 2013 - 14:30

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoi Smitjes, het is inderdaad leuk om jullie zo te volgen. Dat word dus inruil van de caravan en een nieuwe aanwinst......... een camper!!!!! hahahah Geniet ervan xxxxxxxxx

De Smitjes uit Den Bosch

P.s. we willen wel meer foto's

• 07 Juli 2013 - 21:08

Lewent :

Hee liefste Fam. Smits,
    Geweldige reis maken jullie!!!
    Maak vooral veel foto's
    Ik kwam gisteren Rittano tegen en die komen morgen naar de states.

Heel veel groetjes, knuffels aan patty en de kids, en de stoere manne macho verhalen hoor ik wel in ons dorp.

Hee koko let op met die camper en veilig thuis.

Groeten van nadia en moi

• 08 Juli 2013 - 17:34

Jacqueline Vehlow:

Hoi Smitjes!

Rick, van harte proficiat met je verjaardag namens de hele familie!!!!
    Geniet ervan!

Kusjes van ons allemaal!

• 08 Juli 2013 - 21:03

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoi Smitjes, wij willen even Rick feliciteren met zijn verjaardag. Ik weet zeker dat zijn verjaardag vorig jaar gezelliger was. Hahahhaha Want toen waren wij erbij. (dit moest ik van Rob erin zetten)

Fijne verjaardag nog en nog heel veel plezier.
    Veel groeten uit Den Bosch
    De Smitjes