Dag New york en reis SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu Dag New york en reis SF - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

Dag New york en reis SF

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

03 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vanmorgen weer heerlijk ontbeten bij Carve Op times square. Geweldig personeel, Spaanse new yorkers. Mooi en aardige mensen, kun je niet van elke new yorker zeggen, dat is heel wisselend. Daarna vertrokken met de subway naar "ground zero. Dat was indrukwekkend, Al die namen van elke overledene. Overkwam geen eind aan. Dan moet toch wel een paar keer slikken. En dan zijn ze naast het monument (2 grote vierkante bassins) een nieuwe toren aan het bouwen, Ik zal er een foto van bijvoegen. Om 4 uur worden we opgehaald bij het hotel en naar het vliegveld gebracht. Dat was wel ff stressen want we haalden het maar net, toen we op het vliegveld waren bleek echter dat ons vliegtuig 1,5 uur vertraging had. Dit werden er echter 2,5 en dus zijn we net een half uur geleden in ons hotel aangekomen: het mark twain hotel. En nu slapen want alles (behalve 1...) ligt al op het1 oor....hebben ze van de "Coen.........kant" hahahaha . Weltrusten vanuit San Francisco USA....groet de smitjes

• 03 Juli 2013 - 20:19

Chantal:

Hoi Smitjes,

Ik heb bij de andere Smitsjes jullie reisverslagen gelezen. Erg leuk om te zien dat jullie het naar je zin hebben. Het is een beetje aan de late kant maar alsnog een fijne vakantie toegewenst van ons viertjes en kom veilig weer terug naar huis :-). Kan ik vanuit thuis ook jullie reisverslagen blijven volgen? Lijkt me leuk namelijk. Oh en ehhhh misschien nog meer foto's? dikke kus Chantal, Bas, Jade Sophie en Chloé Elise.