San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

San Francisco

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

04 Juli 2013 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag weer met een "hop on hop off" een rondleiding gedaan, nu door San Francisco. Deze stad ademt sfeer en gezelligheid. Vriendelijke mensen en een prachtige stad. Heel anders weer dan New York, dat is een echte wereldstad. San Francisco is anders, grote stad met sfeer van een dorp. De tour voerde ons langs de "oude" stad waar sterren als Jimi Hendriks gewoond hebben. Ook langs pier 39 en fishermanswarf, de high school waar O J Simpson op gezeten heeft.De laatste chauffeur/gids vergeten we nooit meer, wat een kennis en humor had die, Willy heette de chauffeur. Als je bij hem in de bus zit, wil je er niet meer uit, hij reed voor ons langs de "painted houses" waar de miljonairs niet meer willen dat de open bussen langs hun huizen rijden. De chauffeurs voor hem reden er niet langs dus zijn verhaal klopte wel! Was in ieder geval lachen, heel de bus lag dubbel van het lachen. Daarna terug naar Union square, wat shoppen en lekker gegeten bij Mel 's drive inn. Nu lekker terug in hotelkamer, Redelijk vroeg naar bed, morgenvroeg naar Alcatraz en genieten van de 4th off july. p.s. Chantal, Bas, sms ff jullie email door, heb geen goed email adres van jullie. Groeten uit Amerika(mooi, dat je dat kunt zeggen), truste

• 04 Juli 2013 - 07:48

Ron Leunissen:

Goedenavond de smitjes,
    Bedankt voor jullie reisverslagen. Ziet er super uit. Wat een belevenis is het. Veel indrukken.
    Koffer van Petty weer terecht?
    De reisverslagen doorsturen naar collega's of zitten al een aantal collega's in de verzendlijst? Ik hoor het wel.

Nogmaals veel plezier en geniet ervan. Welterusten.

je maat

• 04 Juli 2013 - 09:29

Yvonne:

Blij om te lezen dat het zo goed gaat. Echt leuk om de verslagen van jouw te lezen. Veel plezier en kik uit naar het volgend verslag. kus je zus.

• 04 Juli 2013 - 11:02

Joyce:

Vind het zo leuk om jullie reisverslagen te lezen. Brengt een hoop herinneringen boven van de rondreis die wij 1,5 jr geleden maakten. SF is een mooie en gezellige stad he. Alcatraz vond ik ook erg bijzonder. Alleen al op de ferry ernaartoe met het uitzicht op de Golden Gate Bridge was al mooi. En niet te vergeten, ff een keer met de Cable Car door de stad heen en dan wel hangen hoor, ook als ie naar beneden gaat.
    Velen hebben er al naar gevraagd en nu doe ik het ook nog een keer. Is de koffer van Petty al terecht? Ach, en zoniet, dan heeft ze alle reden om lekker te gaan shoppen :)..
    Heel veel plezier in SF en we blijven jullie volgen!!
    Grtz Joyce

• 04 Juli 2013 - 21:48

De Smitjes Uit Den Bosch:

houdie how are you fooks
    hoi die tim rick petty en peter
    Het is elke keer weer leuk om thuis te komen van het WERKEN en jullie verslag te lezen'
    We zijn elke dag benieuwd hoe het is met die bossche Amerikanen.
    We hopen dat jullie nog veel plezier hebben en ons daarvan op de hoogte houden.
    Alleen mogen er wel meer foto s doorgemaild worden. We zijn toch nieuwsgierig niet dan
    Gr uit Den Bosch van de smitjes