New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu New york - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

New york

Door: familie Smits

Blijf op de hoogte en volg P

01 Juli 2013 | Verenigde Staten, New York

Gisterenmiddag na een goede vlucht aangekomen op vliegveld Newark in New York. Reis is letterlijk voorbij gevlogen. Allemaal een paar films gekeken, Spelletjes gedaan en muziek geluisterd. Alleen een probleem Bij het ophalen van onze koffers, Nou niet"onze" koffers maar de koffer van Petty was er niet. Notabene de enige met een fel blauwe kleur......Even afwachten wanneer die komt, Pet kan zichzelf niet verschonen..ze begint al te n beetje te stinken....Vanaf het vliegveld naar het Hotel gebracht: de naam van het hotel doet zijn naam eer aan,je kijkt vanuit het raam over de skyline van manhattan. Na het eten zijn we 's avonds naar broadway geweest, Op times square naar de lichtreclames gekeken: schitterend gezicht. Vanmorgen vroeg op gestaan en na het ontbijt met de "hop on hop off bus een tour door New York gemaakt "downtown" . Jonge wat een indruk maakt deze stad: schitterend. Met de boot naar Ellis eiland en het vrijheidsbeeld gevaren. Vond ik prachtig, doet me wel wat: mooi.....Toen naar de 75e verdieping van "top of the rock", wat abnormaal hoog als je daar boven loopt ...tering. Maar wat een indrukken maakt dat op je. Ga afsluiten, de hele familie(op een na) slaapt al...watjes. Hebben ze van de "coenen kant...". Welterusten en voor jullie: goedemorgen....de smitjes

• 01 Juli 2013 - 07:59

Mer:

he peetje en de rest...niets teveel gezegd he.....
    geniet ervan, je krijgt zoveel indrukken dat je er van overloopt, maar maanden later ben je nog enthousiast erover....
    veel plezier nog en keileuk om jullie zo te volgen....xx

• 01 Juli 2013 - 09:29

Jacqueline:

Hoi Familie Smits!

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! Super leuk om zo te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben. Het lijkt me ook een hele ervaring om zoiets mee te maken. Geniet er maar lekker van en wij lezen graag wat jullie allemaal meemaken daar. Hier nog geen aanwinst rijker, ff afwachten nog maar.... Groetjes daar aan iedereen!!

• 01 Juli 2013 - 11:05

De Smitjes Uit Den Bosch:

Hoi familie,

Petty de koffer kwijt!!!!!! ik zou helemaal gek worden. Nou Smitje dat gaat je geld kosten hahahaha
    kooooooopen petty!!!!!!!

Zo te horen hebben jullie het al goed na jullie zin. En ik moet zeggen het is wel heel leuk om jullie zo te kunnen volgen. Nou tot het volgende bericht.

Groetjes uit Holland.
    De Smitjes.

• 02 Juli 2013 - 14:40

Afd. Bak:

Goed dat jullie het zo naar jullie zin hebben! Heb je je koffer al terug Petty?
    Geniet maar lekker, veel plezier!!!

• 02 Juli 2013 - 20:33

De Stakies:

Ha Family Smiths,
    Wat leuk om je reisbericht te lezen. Ik zie het weer helemaal voor me. Geweldig. We weten anders nog wel n paar adresjes voor ons Petje. Kan ze lekker shoppen. Veel plezier en geniet, geniet. Xxxx