laatste verslag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu laatste verslag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van P Smits - WaarBenJij.nu

laatste verslag

Door: peter

Blijf op de hoogte en volg P

23 Juli 2013 | Verenigde Staten, Los Angeles

Na 2 nachten in een prachtig hotel, zijn we vanmorgen aangekomen in ons hotel in Santa Monica. Toen we vorig jaar reserveerde bij Jan Doets hebben ze dit heel goed gedaan: complimenten hoor. Toen we hier aankwamen, vroeg men de auto sleutel en werd onze auto door een chauffeur naar de parkeerplaats gereden. " als u uw auto nodig heeft, bel even en wij rijden de auto voor......." Das lekker decadent, zijn wij niet gewend maar is wel heel apart hoor. Gisteren zijn we naar Universal Studios geweest, vanuit het hotel was dat 72 km rijden.... Nou schrik je daar naar 3900 km niet meer van, maar het zijn wel afstanden hoor. We hebben in Los Angeles verschillende dagtripjes gemaakt die allemaal zo'n 50 a 60 km rijden waren...? De wegen hier zijn lang niet zo goed als bij ons, maar ze zijn hier wel 5 tot 7 banen breed(2 richtingen dus 10 tot 14 banen...). Je kunt over het algemeen goed doorrijden, en ze zijn hier absoluut niet agressief met rijden. Als je richting aangeeft, remmen ze af en laten je er netjes tussen. Gisteren dus Universal, wat een park, hier geven ze je echt het gevoel dat je meespeelt in een film.
De atractie " transformers" spande de kroon: je stapt in een "karretje", zet een 3d bril op en komt terecht in een speelfilm waar alles beweegt. Je valt meters naar beneden, wordt aangevallen door "decepticons" en vervolgens gered door "autobots". Voor je gevoel zit je er echt midden in: geweldig!! Ook de studio tour is geweldig, deze tour duurt 50 minuten, en er zit een gedeelte met King Kong in, ook weer 3d. King Kong vecht hier met een paar T Rexen, spring een paar keer over je heen om de volgende T Rex neer te slaan: niet normaal zo levensecht gemaakt. Morgenvroeg is het einde van onze reis in zicht en gaan we na het ontbijt richting vliegveld om te beginnen aan een lange vlucht. Wel fijn dat we jullie allemaal weer terugzien en ons nieuwe familielid Liyam voor het eerst ontmoeten. Tot snel, de smitjes vanuit de USA.....
Jan Doets: we zullen jullie per mail nog zeker bedanken, maar voor nu alvast heel hartelijk dank voor het verzorgen van onze fantastische vakantie.

• 23 Juli 2013 - 09:15

Ron Leunissen:

Hee smitjes, in 1 woord fantastisch. Wat een levenservaring. Die nemen ze jullie niet meer af. Voor nu nog een goede nachtrust en goede behouden terugreis and welcom home. Groeten ron

• 23 Juli 2013 - 12:30

Petra Van Raaij:

Hey Luitjes,

Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, en wat leuk dat wij via jullie reisverslagen en mooie foto's mochten meegenieten. Een hele goede reis terug naar ons kleine kikkerlandje.
    En we komen zeker ook een x de live verslagen horen. Kusjes de Raaijtjes